Post by pleasasentracpa on Mar 16, 2022 20:43:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cottage Garden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cottage Garden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor generatorkristallen ▞▞▞
▞▞▞ Cottage Garden 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op dit bordspel, dus het is geweldig om te zien dat deze app is uitgebracht. De uitvoering van de gameplay is hier erg mooi, en de AI (op de harde instelling) is erg goed. De enige hele grote frustratie is dat als je halverwege een lokaal spel op de AI overschakelt van de app, je niet meer verder kunt: het spel staat niet vermeld onder lopende games als je terugkeert naar de app
Cottage Garden Galda spēles tiu
Een schitterende vertolking van het populaire bordspel. Heel intuïtief en strategischer dan het lijkt.
Het spel is geweldig. De besturing is goed. De tutorial is goed, omdat de game je herinnert aan een aantal dingen die je misschien bent vergeten tijdens het spelen. Het enige probleem is dat de AI er soms een eeuwigheid over doet om zijn bewegingen te maken, zelfs als de zet ongelooflijk duidelijk is. En om de een of andere reden lijkt de app zelfs tijdens sologames een internetverbinding nodig te hebben.
Cottage Garden Επιτραπέζια παιχνίδια tgmr
Deze game maakt me onredelijk, irrationeel, waanzinnig GELUKKIG!!! Het is zo mooi en ontspannend. Katten opgerold in de tuin, prachtige bloemen, rustige vijvers en thee op de terrastafel. Wat wil een mens nog meer? En de strategie om vooruit te kijken om te zien welke tegels in toekomstige beurten beschikbaar zullen zijn, evenals de verscheidenheid aan score-opties, houden het interessant. Niet dat het me echt uitmaakt of ik win of verlies. Mijn prachtige tuinen zien samenkomen, geeft op zich al veel voldoening.
Leuk spel maar af en toe bugs.
Zeer aangenaam en sterk aanbevolen puzzelspel. Had gehoopt op een echte solo-modus, maar tegen de AI is nog steeds bevredigend. Een klein beetje feedback is dat het pakken van de stukjes uit de kinderkamer een beetje omslachtig is op kleine schermen, omdat je een deel van het eigenlijke stuk moet pakken in plaats van het te kunnen pakken door op de ruimte te drukken die het inneemt - maar dat kan zijn een kwestie van smaak.
Wat een leuk spel... Zeer trouw aan het echte spel!
Geweldige applicatie! Het enige is hoe je teruggaat naar je AI-game nadat je op de instellingenknop hebt gedrukt? Ik ben mijn spelvoortgang een paar keer kwijtgeraakt en er is geen... voor zover ik weet... een manier om terug te gaan naar je spel
Het is best leuk.
De app-conversie is prima, maar ik vond het spel en de strategische planning die nodig waren zeer beperkt. Misschien een goede introductie tot dit type spel voor nieuwe of jongere spelers.
Als je Patchwork leuk vond, sla dit dan zo snel mogelijk op. Veel beter spel, en speelt met 2-4 in plaats van slechts 2. Plus het heeft katten (en muizen). MAAR... ik moest twee sterren laten vallen omdat (1) bij het spelen van 3-4 spelers versus de AI, het lang duurt om na te denken. Meer dan een paar minuten. Volgens AI. Zelfs in de gemakkelijke modus. Het is zo traag dat ik het opgaf om het spel af te maken. Als je tijd hebt om tussendoor een kopje koffie te zetten, is het gewoon te veel. (2) Dit spel heeft hetzelfde probleem als andere van deze leverancier... je kunt de MUZIEK uitschakelen, maar als je GELUID in je spel wilt (voor spelerbewegingen), moet je je ook onderwerpen aan vervelende repetitieve achtergrondgeluiden . In dit geval fluitende vogels. Dus eigenlijk is de enige optie om in totale stilte te spelen, wat een teleurstelling is.
Een fantastisch tegelleggend, ontspannend strategiespel.
Geweldige uitvoering van het bordspel. Er zijn enkele bugs geweest, maar de ontwikkelaars reageren vrij snel op bugrapporten.
Cottage Garden ቦርድ nma
Zeer goed spel voor het leggen van tegels, ik geniet er erg van.Ik ben dol op dit spel! Ik ben al dol op het originele bordspel, en dit is zo'n prachtig uitgevoerde versie ❤
Vrij verwarrende tutorial, maar verder geweldig
Uitstekende uitvoering van het bordspel maar een ernstig gebrek aan online community.
Leuk ontspannend spel vergelijkbaar met Patchwork. Eenvoudige zelfstudie.
Kan niet worden geïnstalleerd op mijn Chromebook, opent maar veel afbeeldingen ontbreken - prima op mijn Samsung S7! Zo teleurstellend, want het is een mooie kleine game.
Geweldige bewerking van het bordspel van Uwe Rosenberg. AI is meer dan behoorlijk. Gebruikersinterface is intuïtief.
Dit is mijn eerste ervaring met dit spel en ik ben niet teleurgesteld. Geweldig spel en geweldige app.
Spel werkt prima, op de telefoon een beetje druk maar dat kan niet worden geholpen en het is geen probleem. Goede tutorial, hoewel ik een spelletje moest spelen voordat ik alle regels doorhad. Leuke digitale bewerking van het bordspel. Ik heb echter nog niet online gespeeld, maar dat maakt me niet uit. Voor een echte multiplayer-ervaring geef ik toch de voorkeur aan echte bordspellen. :-)
De games tegen vrienden en bots gaan goed, maar met de online gerangschikte games, zal de game je vertellen dat de tegenstander geen tijd meer heeft, en dan niet verder gaan dan dat punt, wat erg frustrerend is. De in-game bugrapportagefunctie werkt ook niet. Ik denk dat ze gestopt zijn met het ondersteunen van dit spel.
Cottage Garden Stalo cnh
Geweldig spel! Maar het moet worden aangepast aan de grootte van het Pixel 4XL-scherm. Indian Summer past perfect op het scherm. Deze is gekreukt in het midden van het scherm. Maar voor de rest een erg leuk spel! Ik heb de ontwikkelaar over dit probleem geschreven, maar kreeg geen antwoord.
Het is een leuk spel, maar crasht vaak in veel gevallen, vooral wanneer ik op mijn beurt een zet probeer terug te doen. Tot nu toe zijn crashes in de 50% van mijn games. Als dit probleem kan worden opgelost, kan dit weer een geweldige game voor deze studio zijn...
Geweldig spel
<a href=""></a>
Ik wou dat er een online component was zoals patchwork heeft. Voor de rest een geweldig spel!
Momenteel niet speelbaar op Android voor mij. De gebruikersinterface zit vol met bugs en ik kan de tutorial niet voltooien omdat ik vaak geen objecten op het scherm kan selecteren of de engine lijkt te stoppen
Heeft een langere time-out nodig in de multiplayer-modus. 24 uur is gewoon niet lang genoeg. Ongeveer de helft van de games die ik speel eindigen time-out, wat frustrerend is. Star Realms heeft 48 uur, wat een goede lengte lijkt.
Bijna zo leuk als het echte spel
Hou echt van dit spel. Veel goede beslissingen die je aan het denken zetten, maar geen hersenkraker. Ontspannend en uitdagend.
Net als het bordspel - Geweldig!
Hou ervan